نی نی نازم

سونوگرافی هفته 13 و تعیین جنسیت نی نی نازم

1392/5/2 17:19
نویسنده : نسیم بهار
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت هفت مطب دکتر فریور فرزانه وقت داشتیم ،‌حول و حوش هشت و نیم بود که رفتیم تو ....

دکتر فرزانه گفت ،‌ هماتوم ٤ در ١ در رحم دیده می شه که جذب نشده ،‌ ولی چیز خاصی نیست ...

جنسیت نی نی رو هم فرمودند پسر ....

حسم رو نمیتونم توصیف کنم ولی بمونه بین من و خدای من ....

و باقی شب رو با همون حس سر میکنم ....

 

 

بعداً‌ نوشت :

امروز یه کم سرحالترم ،‌مینویسم تا پسر نازنینم بدونه ...

الهی فدای اون دستای کوچولو و پاهای خوشگلت برم من ....

دست چپتو گذاشته بودی رو چشمات و دست راستت رو از آرنج به سمت شونه ات خم کرده بودی ...

الهی فدات بشم من گلکم ...

امیدوارم که این دنیا همیشه برات غرق در شادی باشه و بهشتی برین ....

.

پسرم عاشقتم ... از دیشب بابا هی داره قربون صدقه ات می ره ،‌ هی زنگ میزنه ازم حالتو می پرسه ...

دیشب ساعت سه و چهار بود که از خواب بیدار شده بود و شروع کرده بود قربون صدقه پسرش بره ...

مامانی تو سونوگرافی دیروز یه هماتوم هم تو دل مامانی بود که کلی حالشو گرفت ...

ایشالا که بدونه کسی حق نداره با پسر من کار داشته باشه ....

هزار ماشالات باشه ...

قبل از اینکه برم تو مطب دکتر چندتا شکلات و یه شیرموز بابایی خرید تا بتونه خوب تکونای پسر گلشو ببینه ...

منم خوردم که بابایی به آرزوش برسه ، این شد که شما شیطون مامانی اینقدر وول میخوردی که آقای دکتر نمیتونست کارشو بکنه ... هی می گفت اینقدر وجه وورجه میکنه نمیذاره اندازه بگیرم ....

فدات بشه الهی مامانت ...

حالا به زودی همه عکسارو میذارم گلکم ....

عاشقتم مرد مامان و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد