نی نی نازم

از شیر گرفتن عسلکم

1394/8/9 11:46
نویسنده : نسیم بهار
244 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اول مرداد ماه جمعه شب خونه مامان جون بودیم ... داستم با دانیال گلم بازی میکردم که یهو توجهم به یه لکه قهوه ای پشت دندون نیش دانیال جلب شد .. غم عالم دلم رو گرفت ... چندبار نگاه کردم که نکنه لک غذایی چیزی باشه ولی هربار هم دیدمش .. ساعت 12 اومدیم خونه دانیال تو راه خوابید .. بعد از اینکه گذاشتمش تو تخت رفتم تو اینترنت و شروع کردم سرچ کردن .. تو همه مطالب علمی و تجربه مامانا نوشته بود شیر شب باعث خرابی دندون میشه .. آخه دانیال خیلی وقت بود که تقریبا روزا شیر نمیخورد و فقط شبها ... دیرم شیر شب جز ضرری منفعتی نداره برای گل پسرم ...

خیلی ناراحت شدم

تصمیم گرفتم شیر شب رو هم قطع کنم ... همینطور ضربتی ... عسلم بیدار شد و مطابق معمول شیر خواست ...

ولی من گفتم نه مامان نمیشه ...

بی اغراق میگم فقط همین نیم ساعت برای از شیر گرفتن تاج سر بهش سخت گذشت ... صبح که بیدار شد که مثل بقیه روزها و شب هم که رفتیم خونه باباداوود ...

از یکشنبه هم کلاس داشتم از ساعت ده صبح تا 6 بعدازظهر ...

به مدت 4 روز 

انگار خدای مهربون همه چیز رو با هم جور کرده بود ...

این چهارروز صبح ساعت ده عسلم با مامان جونش میرفت خونه خاله و امید جون و خاله و مامان جون میبردنش گردش ... اصلا پسرم نفهمید که از شیر گرفته شده ...

از بعد از از شیر گرفتن هربار نگاه کردم خبری از اون لکه نبود و واقعا به نشانه های خدا ایمان دارم ....

شیر خوردن دانیال لذت بخشترین لحظه های زندگیم بوده وخواهد بود برای همه عمرم ... 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد