نی نی نازم

چشم و چراغ این روزهای کلبه ما ....

1392/8/27 20:44
نویسنده : نسیم بهار
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ...

عشقم ... عمرم ...

این روزا با اینکه ذهنم خیلی درگیر بیماری مامان جونه ولی داریم سعی میکنیم به عشق تو و اومدنت چشممون رو چیزایی که میتونن خیلی هم خوشایند نباشن ببندیم...

مامانی ، پسر کوچولوی خوشگلم ... با تموم وجودم التماست میکنم تو که تو دل مامانی هستی و دلت پاکه و روحت معصوم برای خوب شدن مامان جون دعا کنی ....

پسر قشنگم مامانی هم سعی میکنه خودش رو غرق کنه تو اومدن تو تا شاید کمتر به بیماریش فکر کنه ...

ازت میخوام پسرگلم براش خیلی دعا کنی ...

امروز عصر مامانی ماهی خریده بود و کله ماهی ها رو سرخ کرد و مغزش رو گذاشت برای شما ، آخه مامانی میگه خیلی تأثیر داره تو باهوش شدن شما .... این مامانی هم دلخوشی این روزاش شده نوه گلش ...

همه اش در خدمتته ...

راستی برات یه عالمه چیزای خوشگل خریده که وقتی اومدی بیرون بپوشی و لذتش رو ببری ایشالا ...

برات از شیشه شیر گرفته تا پستونک بهترین مارک بازارو خریده ...

خلاصه که دلش میخواد نوه گلش هیچی کم نداشته باشه ، هرچی هم چیزای خوشگل می بینه میگه بخرم براش ولی من نمیذارم ... آخه مامانی خیلی چیزای واجبتر هست که هنوز نخریدیم ، همه اش میگم بذار اول اینارو بخریم بعد ... دیر که نمیشه ...

وای الهی مامان قربون اون قد و قواره کوچولوت بشه ، امروز رفتیم برات پوشک و پودرصابون و پیش بند یه بار مصرف خریدیم ...

واااااااااااااااااای که مامانی با چه عشقی بسته های پوشک رو بلند میکرد تا یه وقت من بلند نکنم و به شما فشار بیاد ...

مامانی اومدی بیرون یادت باشه باید جبران کنیا حتمــــــــــــــــــــــاً

وای مامان .. کاش همه نی نیا این نعمتایی که شما داری رو داشته باشن ... یه مامانی مهربون و یه بابایی گل ...

برای هممون دعا کن نازنینم ، میدونم که دعای فرشته ها بیشتر میگیره ...

راستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ....

فکر کنم کارمون دراومده ... امروز 8 بسته پوشکی که مامانی خرید شد چهارصد هزار تومن ... تورورخدا مامانی ملاحظه مارو بکن از این به بعد

وااااای خدای من در اتاقتو که باز کردم به بابایی پوشکارو نشون بدم اتاق بوی نی نی میداد ، الهی من دور این نی نی خوشگلم بگردم که به لطف ورودش کلی انگیزه خوب هست برای زندگی ...

الهی که همه آرزومندا به آرزوشون برسن ....

بگو آمیــــــــــــــــــــــن پسر خوشگلم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد