نی نی نازم

ای جانم پسملی خوشگلم ...

1392/10/21 21:31
نویسنده : نسیم بهار
247 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه این روزا شمارش معکوس شروع شده و تنها فکر و ذکر من و بابایی اینه که این هدیه آسمونی کی میاد تو بغلمون ...

دیروز با بابایی وقت آتلیه داشتیم ...

قبلش رفتم آرایشگاه و یه کوچولو موهامو ژیگول کردم و ناخنامو مرتب کردم تا بتونیم عکسای خوشگل موشگل از روزای آخر تو دل مامانی بودن نی نی نازمون داشته باشیم ...

یه چند ساعتی توی آتلیه کارمون طول کشید ...

شب قبلش هم با بابایی رفتیه بودیم یه آتلیه دیگه تو میرداماد ، آتلیه پاپا ولی تصمیم گرفتیم که وقتمون رو باهاشون کنسل کنیم و بریم آتلیه ای که عکسای اسپرت من و بابایی رو گرفته بود ...

بعدش هم از میرداماد رفتیم دلاوران و یه جاکفشی سفارش دادیم که بتونیم خونه رو برای روزای اومدن پسملی که احتمالاً با رفت و آمد مهمونا همراهه رو آماده کنیم ...

ایشالا که قبل اومدن پسملی آماده شه ...

فردا هم بعد از دو هفته انتظار ساعت 10 صبح وقت دکتر دارم و میرم که به امید خدا تاریخ دقیق اومدن ثمره عشقمون رو قطعی از خانوم دکتر بپرسم ... 

ااااااااااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

خودت میدونی که من و همسری چه حسی داریم و تنها تویی که میدونی چقدر بابت این هدیه آسمونی ازت ممنونیم ...

برای همیشه به ما ببخشش و کمکمون کن زیر سایه ات به بهترین نحو بزرگش کنیم ...

الهی آمین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زی زی بانو
22 دی 92 18:50
***پروشات***
23 دی 92 18:23
سلام امیدوارم سالم بدنیا بیاد و بپره بغل مامان مهربونش دوس داشتی پیش منم بیا عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبربده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد