نی نی نازم

ماه دهم زندگی گل پسرم

1393/8/19 11:44
نویسنده : نسیم بهار
270 بازدید
اشتراک گذاری

می بینی مامان دنیا چه زود میگذره ؟ یه روزی می گفتم کی میشه به دنیا بیای و لحظه شماری به دنیا اومدنت رو میکشیدم ، بعد که به دنیا اومدی و میدیدم گریه میکنی همه اش میگفتم کی میشه زودتر دو سه ماه اول رو سپری کنی و دیگه زجر نکشی ... آخه وقتی گریه میکردی ناله میزدی عشقم ... ولی الان که همه اش تو جنب و جوشی دلم برای اون روزا تنگ میشه ... البته عاشق جنب و جوشتم ها ولی همه اش نگاهت میکنم و میگم این همون پسر کوچولوی منه که هرجا میخوابید تا صبح یه وول کوچولو نمیزد ؟

الهی مامان دورت بگرده ... دستت رو میگیری به مبل و صندلی و سبد اسباب بازیهات و من و بابایی و خیلی خوشگل سعی میکنی بایستی ولی هنوز یه کم زوده مامانی عجله نکن ... ببین دنیا چه زود میگذره !!! این یه ماهم تحمل کن .. احساسم میگه تا یک ماه دیگه به امید خدا بتونی مستقل وایستی و ایشالا تا دو ماه دیگه تاتی کنی ...

ای خدااااااااااااااااااااااااا .... من عاشق تاتی کردنتم ... تصورش هم دیونه ام میکنه ...

از همه بیشتر خوشحالم که تو یه موقعیتی قرار گرفتم که تونستم سرکار نرم و پیشت بمونم دعا کن که این موقعیت همیشگی باشه نازنینم ...

دلم میخواد لحظه لحظه بزرگ شدنت رو لمس کنم ...

با تمااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وجودم ...

عاشقتیم مامانی

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد