نی نی نازم

برای ما دنیا یعنی گل پسر

1393/9/4 1:00
نویسنده : نسیم بهار
301 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که شما نور چشم پاتو گذاشتی تو زندگی ما ، اگر کسی از ما بپرسه دنیا رو تو چی خلاصه می بینید بی شک من و بابایی میگیم تو چشمای گل پسرمون ...

اینقدر عشق و نازنینی که باورمون نمیشه یه موجود زمینی هستی ... انگار یه فرشته ای از آسمون که به ما هدیه شدی ... هم عقیده من اینه و هم بابایی ... هرچی از قشنگیات و مهربونیات بگم کم گفتم ... هرچی از معصومیتها و نگاههای پرمعنات بگم کم گفتم .. آخه خداییش تو فرشته ای مامان یا خدا تو رو به ما داده که شرمنده مون کنه ... تورو داده که عظمتش رو به رخمون بکشه ... بگه اگه شما بنده خوب من نبودید ولی من خدای خوب شما هستم و خواهم بود ... این هم یه هدیه به نشانه خوبیها و عظمتم ...

چی بگم از خوبیات هرچی بگم کم گفتم با تو از شادی و ... گفتم ...

مامانی به سلامتی چند روزیه که ماه دهم زندگیت رو به پایان رسوندی ...

تو این ماه چهار دست و پا رفتنت تکمیل شده و دیگه کمتر رنجری میری ...

تا میرم آشپزخونه دنبالم میای و پاهامو میگیری تا بغلت کنم ... من هم به بزرگترین لذت زندگیم می رسم ...

تو ماه دهم دستت رو به مبل گرفتی و ایستادی ... همه میز تلویزیون و شیشه میز جای انگشتای قشنگ و نازنازیته ...

الهی که قربون این انگشتات برم من مامانی ...

منم برای گوشه های میزتلویزیون ضربه گیر خریدم که خدایی نکرده عشق مامان آسیب نبینه...

الهی که تک تک لحظه های شیرینی که به ما چشوندی رو بچشی ...

برای همیشه عاشقتیم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد