نی نی نازم

هووووووووووووووو ، پسر پسر قندعسل ... پسر گلی 26 هفته و یه روزگیت مبارک

1392/8/7 20:47
نویسنده : نسیم بهار
270 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم الهی ...

مامان جونم ، خوشگل پسر ، ناناز پسر ...

امروز با هزار شوق اومدم دیدنت ، رفتم صارم و دادم ماما برام نوشت که برم روی ماه شما رو ببینم ...

بدو بدو رفتم سونوگرافی و از ساعت یک ربع به یازده تا یک و نیم نشستم تا نوبتم شه ...

خانوم منشی هم هی میگفت اگه بی نوبت پذیرش شی ، 3 ساعت معطل میشی ...

ولی این دل وامونده بدجوری بیتاب دیدن روی ماه پسرش بود ، گفتم عیب نداره من میشینم ، نشستم مامانی و خدارو هزار مرتبه شکر خانوم دکتر گفت آب دورجنین کافیه ، یعنی 15 سانت ....

آخه مامانی دفعه پیش 7 سانت بود و آقای دکتر به من گفته بود تا میتونم آب بخورم که پسر گلم به خشکی نیفته ...

ولی انگار خانوم دکتر سن شما رو درست تشخیص نداد به من میگفت نی نی بین بیست و پنج هفته و بیست و شش هفته اس یعنی یه هفته کمتر از سن شما که امروز بیست و شش هفته و یک روزت بود ...

مامانی آغاز هفته بیست و هفتم رو بهت تبریک میگم عشقم...

راستی یکشنبه بابایی رفته بوده خونه مامانش و اونجا دیده مامان جون یه عالمه لباس خوشگل موشگل خریده ، واااااااااااااااااااای قربون اون قد کوچولوت برم که اینقد عزیزی که چه تو سفر شمالشون چه وقتایی که تهران بودن اینقدر به یادت بودن که رفتن میلاد نور و برات یه عالمه جیگیلی خریدن ...

.

بهرحال روی ماهت رو می بوسیم و بی قرار دیدارتیم پسر گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد