نی نی نازم

بیست و هشت هفته و یک روزگیت مبارک

1392/8/21 17:17
نویسنده : نسیم بهار
171 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مادر ، عشق آسمونی من ... 

دلتنگیه دیدنت رو با زود به دنیا اومدنت عوض نمیکنم ...

با اینکه تموم وجودم پر میکشه که صورت نازنینت رو ببینم و ببوسم ولی حاضر نیستم حتی یک روز زودتر برای خودخواهی من بیای تو این دنیا ...

الهی که تا هر روزی که صلاحه و باید سرجات بمونی و به خوبی و خوشی رشد کنی ...

من و بابایی هم به دیدنهای مانیتور قانعیم ...

پنجشنبه دیگه ، یعنی دقیقاً نه روز دیگه میایم به دیدن گل پسرمون ... از همین امروز شمارش معکوس شروع شده و ما بیتاب دیدنت ...

الهی که مامان فدای معصومیتت بشه پسرم ...

فقط اومدم که بگم بیست و هشت هفته و یک روزگیت مبارک میوه دل ما ...

من و بابایی مهربونت عاشقتیم پسرم ...

و مشتاق و چشم انتظار اومدنت ...

به همونی که تو رو فرستاد پیش ما و زمینیت کرد میسپرمت نانازیه من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد