نی نی نازم

پسرم ، قندعسلم ، تاج سرم

1392/9/8 22:39
نویسنده : نسیم بهار
155 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، قندعسلم ، تاج سرم

این روزا بیشتر از هر زمان دیگه ای به این فکر میکنم که اگه تو باشی چه تغییراتی در پیش خواهیم داشت ...

آخه مامانی گلم امروز دقیقاً به حساب من سی هفته و سه روزته  و تو هرروز داری بزرگتر میشی ... هفته پیش همین امروز داشتیم لحظه هارو میشمردیم که روی ماهتو ببینیم ... ماه من چقدر نازنین می خوابی .. الهی که همیشه تو نهایت آرامش همین جور آروم و بی بهونه بخوابی فرشته کوچولوی من ...

مامانی کم کم خودت رو آماده کن از دوستای گلت خداحافظی کن و زمینی شو ... ولی مامان یادت باشه اگه بتونی زمینی شی و خصوصیات بهشتیت رو حفظ کنی برنده ای ... بهرحال سخت انتظار اومدنت رو میکشیم کاش تو هم در آینده برای دیدن ما همینقدر بی تاب باشی ...

بهرحال سفر خوشی رو برات روی زمین آرزو می کنم و از خدای مهربون میخوام که پسر خوشگل من رو هر لحظه و هر جا در پناه خودش نگه داره و محافظش باشه ...

الهی آمین ...

من و بابایی عاشقتیم جوجه جونی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 23:18
سلامممممم مامانی جونی مبارکه
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 23:18
مامانی لینکت کردم که بعد نی نیتو ببینم
نسیم بهار
پاسخ
ایشالا دعا کن سالم بیاد بغلم ، دیگه از خدا چی میخوام ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد