نی نی نازم

سی و یک هفته

1392/9/11 19:03
نویسنده : نسیم بهار
187 بازدید
اشتراک گذاری

جینگیل مامان ، ناناز مامان ، عزیز باباش ، پسر گلم ...

فدات بشم الهی که خواب راحتو ازم گرفتی ، دورت بگردم الهی که شبا شیطونی میکنی و نمیذاری من و به تبع من بابایی بخوابه ...

حالا من هیچی پسر خوشگلم ، بابایی مهربون چه گناهی کرده که فردا میخواد بره سرکار ؟

مامانی توروخدا بیرون که اومدی هوای بابایی رو داشته باش که صبحها خسته از خونه نره بیرون ...

تورو خدا مامانی با خودت آرامش بیار برامون ، نه اینکه آرامش و خواب شبونه رو ازمون بگیری ...

بهرحال امروز سی و یک هفته رو پشت سر گذاشتی و از فردا هفته سی و دو شروع میشه به امید خدا ...

یعنی اگه فردا بیام بنویسم ، باید بنویسم مامانی ، پسر خوشگلم ، امروز شما سی و یک هفته و یک روزته ... الهی که صدساله بشی ...

راستی گلم ، بیستم ایشالا تخت و کمد خوشگلت میاد و مامانی کم کم شروع میکنه اتاقت رو چیدن و بعد هم عکساشو میذارم که یادگاری بمونه گل من ...

دیگه حالا ، مامانی زحمت خرید همه چی رو کشیده ، یه عالمه لباسای خوشگل برای شما خریده ، با چه ذوقی ... یه کلاه برات خریده که خیلی ناناسه ..

وای که وقتی تنت کنی لباسارو باید ضعف کنم از خوشحالی ...

بهرحال عشق مامان دیگه جز پرده اتاقت و صندلی ماشین و چندتا اسباب بازی خوشگل تقریباً همه چیز رو برات تهیه کردیم که ایشالا اونا هم به زودی زود ...

راستی هفته دیگه روز یکشنبه وقت دکتر دارم ، یادم باشه از دکتر بپرسم که کی عشقم میاد تو بغلم ...

فعلاً یه دنیا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس   ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد