نی نی نازم

زیر سایه خدا در همین نزدیکی

1393/2/10 23:02
نویسنده : نسیم بهار
155 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال گلم این روزها کمتر میام وبلاگت و مینویسم ...

ولی تنها دلیلش خودت هستی گل من ...

اول اینکه وابستگیت از هر زمان دیگه ای بیشتر شده و دائم بغل من هستی ...

هرچند خوشحالم از این همه نزدیک بودن ...

دوم اینکه دلم نمیخواد نشستنم پای لپ تاپ این حس رو بهت القا کنه که بهت بی توجهم ... پس قید همه چیز رو زدم فقط برای تو گلم ...

این روزها به چشم من مادر و بابایی از همیشه زیباتری ... درست مثل یک در درخشان ... 

 

من و بابایی شما رو در حد پرستش دوست داریم و تنها خواسته مون از خدا اینه که شما رو به ما ببخشه ...

هر روز بزرگتر و آقاتر و زیباتر میشی ، الهی که لحظه لحظه عمرت رنگی تر از قبل باشه

دوست داریم برای همه عمرمون

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد