نی نی نازم

اولین سفر پسرم به محمودآباد و دیدن دریا + اولین سرماخوردگی

1393/6/28 13:30
نویسنده : نسیم بهار
377 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه چندتا از اولین هات اتفاق افتاد مامانی ...

بعضی ها خوب بعضی ها بد ...

امسال از دهم تا چهاردهم بابایی از طرف کارش جا رزرو کرد و رفتیم دریا ...

این اولین دریایی بود که شما رفتی گل پسرم ...

قبلش یه بار مسافرت رفته بودی ولی دریا نه ...

شما هم خیلی دوست داشتی و با من و بابایی می رفتی تو آب ...

هرچند فقط پاهاتو زدیم به آب ولی خوب برای اولین بار خوب بود ...

بخصوص که خونه ای که بابایی گرفته بود معرکه بود و فکر کنم به یمن حضور شما بود ...

یه واحد 140 متری در طبقه هفتم برج مروارید خزر در محمودآباد که از سه طرف دریا رو میدیدی ...

من ویلای کنار دریا زیاد رفته بود یعنی همیشه از بچگیم میرفتیم دریاکنار ویلامون ردیف اول کنار دریا بود ولی هیچ وقت این دید دریارو تجربه نکرده بودم ...

یعنی صبح که بیدار میشدی از سه طرف دریا ... خیلی فوق العاده بود یه تجربه جدید برج با دید سه طرف دریا....

و قسمت بد ماجرا این که شمال که بودیم عمه جون سرماخورد ...

ولی ما همه سر و مر و گنده بودیم تااااااااااا رسیدیم تهران ...

همگی به نوبت سرما خوردیم ...

من شمارو 16 شهریور بردم دکتر ...

وزنت 7500 بود و یه کم سرما خورده بودی ...

ولی ماجرا به اینجا ختم نشد و بعد از یک هفته اول من سرماخوردم و تا دو روز تب وحشتناک داشتم و بعد که من خوب شدم شما تبت شروع شد ...سه روز تب داشتی و بعد از سه روز بخشهایی از صورتت و کل بدنت پر شد از جوشهای ریز قرمز که مامانی تشخیص داد تب رزولاس ...

این اولین بیماری شما بود که خدا نخواست مامانی بتونه افتخار کنه که مواظب پسرش بوده و پسملی تو سال اول زندگیش سرمانخورده ...

خوب دیگه از دست این ویروس ناقلا کاریش نمیشد کرد ... ایشالا که آخرین ناخوشیه پسرم بوده باشه ...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد