نی نی نازم

اولین چرخیدن پسرک به سینه

1393/2/15 17:24
نویسنده : نسیم بهار
294 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال عشقم شنبه سیزدهم اردیبهشت برای اولین بار و تا امروز آخرین بار خندونک با تلاش بی وقفه به سینه چرخید ...

به گزارش خبرگزاری مامانی ، هنگامی که مامان دانیال ایشون رو روی تشک تعویض گذاشته بود که دایپرش رو عوض کنه مامان جون دانیال گفت که دانیال داره تلاش میکنه برگرده و یه بالش گذاشت زیر سر آقا دانیال و دیدم بعلـــــــــــــــه ...

پسرم همه تلاشش رو کرد و به بار نشوند ... بعد هم یه کم سعی کرد سینه خیز بره که چون ناموفق بود اعصابش خرد شد و شروع کرد به غر زدن ...

و تو همون روز دوباره درحالیکه بغل مامان جونش بود باباییشو دید و دستاشو باز کرد و بابایی که دستش بند بود نتونست بیاد دانیال رو بغل کنه آقا دانیال زد زیر گریه ... و دیروز هم یعنی چهاردهم اردیبهشت در حالیکه بغل بابائیش بود با من همینکارو کرد که نکنه یه وقت مامانش از حسودی دق کنه زیبا

پسندها (1)

نظرات (2)

mehrsa
15 اردیبهشت 93 17:36
سلام عزیزم ماشاالله خیلی با نمکه خدا بهت ببخشه لطفا به نی نی وبلاگ مهرسا هم سر بزنید
سمانه
19 اردیبهشت 93 23:49
سلام عزیزم خوبی نسیم بهاررر الهیییییییییییییییی ماشالله ایشالله روز به روز شاهد پیشرفت ها و موفقیت های پسملیت باشی خدا همیشه برات حفظش کنه عزیزززم عزیزم من تهرانی نیستم کرمانیم چهارشنبه 23 اردیبهشتم نوبت سونو ان تی دارم خئا کنه معلوم بشه جنسیتش راستی من به وبلاگ پسرت گلت همیشه میام بیشتر موقع ها میوخنمت و میرم ببخش یکمی تنبل شدم نسیم بهار گلم برام دعا کن نینیم سالم باشه که خیلی نگرانم
نسیم بهار
پاسخ
الهی آمیــــــــــن همیشه دعاگوتم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی نازم می باشد